Job 38 van 160


Report this listing

Solliciteren



Internal account manager ENG - FR


Functie

Draag jij bij tot de organisatie en opbouw van bedrijfsevenementen?
Ben je commercieel ingesteld en volg je graag nauw je projecten op ?
kers op de taart:
  • mooie voordelen
  • gloednieuwe moderne werkplek
  • vlot bereikbaar
  • 32 verlofdagen !
  • glijdende uren

Wat ga je doen?
  • Maak deel uit van onze grotere commerciële organisatie en werk heel nauw samen met het extern sales team
  • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten rond offertes, prijzen en onze producten.
  • Projectopvolging is jouw voornaamste focus.
  • Je neemt samen met de klant het project tot in de diepte door, verzamelt alle relevante informatie en gaat met onze Technical Designers o p zoek naar de perfecte oplossing.
  • Je voelt je thuis in een deadlinegerichte omgeving waar je jouw organisatietalent dagelijks kan inzetten dankzij een nauwe opvolging en een correcte administratie.
  • Je bent gecharmeerd door een sterk vernieuwend product gamma en verstrek je je klanten graag technisch advies rond onze producten.
  • Je ondersteunt het Sales team actief bij het vinden van nieuwe leads door het in kaart brengen van nieuwe prospecten.

Waar ga je werken?
Deze onderneming is een productiebedrijf actief binnen het ontwikkelen van modulaire systemen voor internationale klanten.
Je kan jouw vindingrijkheid ten volle ontwikkelen in deze internationale, technisch - creatieve werkomgeving met dynamische collega's.

Jouw profiel

  • Je behaalde minimum een Bachelordiploma
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Engels en Frans.
  • Je bent niet bang om verantwoordelijkheid te nemen en een vertrouwenspersoon te zijn tussen de klant en jouw collega's.
  • Je bent een uitstekende relatiebouwer met het oog op een langdurige samenwerking.
  • Je beschikt over technisch inzicht waardoor je jouw klanten kan adviseren in hun keuzes.
  • Je bent van nature enthousiast, ondernemend en proactief.
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

Aanbod

  • Brutoloon hangt af van je studies, ervaring en motivatie.
  • Je geniet naast een correct brutoloon ook van enkele extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques twv €8/gewerkte dag
    • groepsverzekering
    • hospitalisatieverzekering
  • mogelijkheid tot fietsleasing
  • Je werkt 40u/week, hierdoor heb je 32 vakantiedagen per jaar.
  • Er zijn glijdende werkuren: opstarten tussen 7u-9u.
  • Bij opstart wordt een traject voorzien van zo'n 3 weken in combinatie met on-the-job opleiding.
  • Je wordt ook goed opgevolgd, zo heb je het 1e jaar 3 formele gesprekken, daarnaast is er heel ruimte voor informele momenten.
  • Deze onderneming z et ook sterk in op binding met hun medewerkers: jaarlijkse teambuilding, nieuwjaarsreceptie, personeelsfeest met partner, verschillende sportieve activiteiten...

Solliciteren

Sharka Vens
+32 51 26 26 66

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht